שירותי מחשוב לעסקים קטנים

לכל משרד ועסק יש מגוון ציוד טכני הדורש תיקון ועדכון בזמן. בהקשר זה, עסקים קטנים רבים פונים אל שירותים כגון שירותי מחשוב לעסקים קטנים. במקרה זה, משתלטים על המחשבים אנשי מקצוע המתמחים בטכנולוגיית מחשבים. שירות כזה יעלה לחברה הרבה יותר זול, כי לא צריך להחזיק צוות שלם של עובדי IT, צריך רק לערוך הסכם, ותחזוקת המחשב תתבצע לפי הצורך. אם יש בעיות במחשב המומחים של טופ מחשבים יפתרו אותן בהקדם האפשרי. טום מחשבים מבצעים אבחון שיטתי של ציוד במשרד על מנת לאתר שגיאות בזמן. תחזוקת IT איכותית של מחשבים ושרתים בארגון תמנע בעיות רבות ותמנע כשלים בזרימת העבודה. על ידי ניטור שרתים, מומחים תמיד ימצאו ויתקנו תקלות. בכל מקרה, חברת טופ מחשבים מבצעים תחזוקת מנויים במחשבי הארגון תוך גישה פרטנית. באותה מהירות ויעילות מבצעים תיקונים של ציוד מחשוב, תחזוקה מונעת ונותנים ייעוץ לעובדים.

שירותי מחשוב לעסקים קטנים כוללים לרוב את השירותים הבאים:

  • ביקורים מתוזמנים של מומחים בזמן נוח עבורכם כדי לבדוק את כל צי הציוד והתוכניות, כדי לפתור בעיות משתמשים.
  • ביקורי חירום של מומחים כדי למנוע תאונה בהפעלת ציוד או תוכניות ולבטל את השלכותיה.
  • תמיכה טכנית טלפונית.
  • תמיכה טכנית של מדפסות.
  • תמיכה טכנית ושירותית לציוד רשת, שרתים ומחשבים.
  • תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים.
  • כלי ניטור מרחוק לשרתי המחשב.
  • עבודה מרחוק מתוכננת על שרתים שמטרתה למנוע תקלות אפשריות נסתרות או ממתינות.
  • עבודה מרחוק מתוזמנת על שרתים שמטרתה לשפר את האבטחה וההגנה על המידע הארגוני.
  • פתרון בעיות IT אסטרטגיות לעסקים.

מדוע כדאי לפנות לשירותי מחשוב לעסקים קטנים?

ההפעלה תקינה של מחשב בלתי אפשרית ללא נוכחות של המערכות המתאימות, ולכן נדרשת התקנתם. לפעמים קורה גם שתוכנה שכבר מותקנת דורשת התקנה מחדש, תיקון או תחזוקה. מתן שירותי מחשוב לעסקים קטנים של חברת טופ מחשבים כוללת התקנה ותחזוקה באיכות גבוהה של מערכות הפעלה, תוכנות ומנהלי התקנים. כמו גם כוונון מחשבים לביצועים מיטביים. פניה לחברת טופ מחשבים לקבלת עזרה מקצועית, תעניק לכם סיוע מהיר, איכותי ואמין בפתרון כל בעיה במחשב, לפטופ או בציוד משרדי. אז למה אתם מחכים?

שירותי IT

לא משנה איזה עסק יש לכם, רוב הסיכויים שיש לכם גם מחשבים, ואילו מספרם משתנה בהתאם לגודל העסק. כל מחשב, לא משנה כמה איכותי וחדש הוא, מתקלקל מעת לעת – זה נובע גם מכשל חומרה פיזי וגם מבעיות בתוכנית התוכנה. ואם המחשבים מחוברים לרשת ארגונית, הבעיות של מחשב אחד יכולות להשפיע על הביצועים הכוללים של מעגל גדול של אנשים. ללא קשר למספר ולמורכבות של שילוב מחשבים, טופ מחשבים מוכנים לקחת על עצמם את המשימות הכרוכות בטיפול בעיות בעבודתם. כאשר פתרונות מחשוב לעסקים קטנים ושירות התמיכה הטכנית הוא מקיף – הם כוללים לא רק תחזוקה של מחשבים ורשתות מחשבים וניהול מערכת, אלא גם תמיכה בתפעול האתר הארגוני של העסק.

מה כוללים פתרונות מחשוב לעסקים קטנים?

הרשמה לשירותי תמיכה טכנית ומגוון פתרונות מחשוב לעסקים קטנים פותרת את המשימות הבאות:

  • פתרון תקלות בזמן של ציוד המותקן במשרד שלכם, כמו מחשבים וציוד משרדי.
  • פתרון בעיות בתוכנה.
  • ייעוץ לעובדים בנושאי תוכנה וחומרה.

שני מרכיבים עיקריים אלו של השירות יאפשרו לך לבטח מפני השבתה עקב כוח עליון.

שירות התמיכה הטכנית של האתר הארגוני פותר את המשימות הבאות:

  • עדכון מהיר ויעיל של המידע באתר כך שהוא תמיד מעודכן ומדויק עבור הלקוחות שלך.
  • שחזור האתר לאחר נסיבות בלתי צפויות.

היתרונות של שירותי מחשוב לעסקים קטנים

פתרונות מחשוב לעסקים קטנים כוללים בתוכם מגוון יתרונות עבור עסקים קטנים. כאשר הפתרון המשמעותי של מן שירות זה הוא צמצום הוצאות. השימוש בתמיכה טכנית בכל אחד מהתעריפים המוצעים על ידי טופ מחשבים יעלה לכם הרבה פחות מבחינת עלויות מאשר תחזוקה של מומחה IT במשרה מלאה. בנוסף חברת מחשוב מציעה לכם מגוון שירותים במרום אחד. בעת הזמנת תמיכה טכנית, אתם מקבלים מגוון שלם של שירותים לתמיכה באתר האינטרנט שלכם, ציוד במשרד, ייעוץ לעובדים בכל נושאי המחשב המתעוררים. ניתן לקבל את מרבית שירותי התמיכה מרחוק, כך שאתם לא מפסידים זמן עבודה יקר על המתנה להגעת איש מקצוע. כדי להנות משירותי מחשוב מקצועי ומחירים נוחים לעסק שלכם, צרו קשר עם טופ מחשבים.

בעידן המידע טכנולוגיות מידע (Information Technology, ובראשי תיבות IT) הן מרכיב הכרחי בהתנהלות של כל עסק. בחברות הגדולות ישנו מנהל IT ובמקרים רבים מחלקה שלמה שעוסקת בהיבטים השונים של ניהול וניצול מערכות המידע – ואילו לעסקים קטנים מומלץ לשכור שירותי IT בגמישות מלאה ומבלי להגדיל את מצבת כוח האדם באופן קבוע. חברת טופ מחשבים מספקת את כל שירותי ה-IT הרלוונטיים לעסקים מכל הסוגים כבר קרוב ל-20 שנה, והניסיון המצטבר מתורגם ליכולת להתאים במדויק את השירות למאפייני העסק.

כל האופציות של שירותי IT

* טיפול בתקלות – פתרון מהיר לכל תקלת מחשוב, גם ברמת התוכנה וגם ברמת החומרה. מרכיב זה בשירותי ה-IT ניתן מטבע הדברים בזמינות מרבית, כולל באמצעות השתלטות מרחוק על המחשב שלא ממלא את ייעודו.

* אבטחת מידע – מרכיב מרכזי נוסף. בעידן המידע גם עבריינים רבים עברו למרחב הדיגיטלי, ואין עסק שלא חשוף לסכנת פגיעה ע"י וירוסים, כופרות, גניבת מידע ונזקים נוספים. מומחה IT יבנה מערך אבטחת מידע הרמטי ויתגייס לעזרה גם מול איומים קונקרטיים.

* הטמעת תוכנות – על-מנת לייעל את התנהלות העסק, נדרשת לעיתים הטמעת תוכנה חדשה. כל פעולה כזו מתבצעת ע"י איש מקצוע מנוסה במהירות, תוך סנכרון התוכנה למרכיבים הקיימים במערכת ובמידת הצורך גם מתן הסברים ברורים לעובדים שיעבדו עם התוכנה החדשה.

* מחשוב ענן – מיצוי האפשרויות הרלוונטיות של מחשוב הענן עבור העסק, ובפרט גיבויים חיוניים.

זמינות מרבית ושקיפות מלאה

שירותי IT בסטנדרטים גבוהים באמת מבוססים על מקצועיות, היכרות עם עולם המחשוב על כל הסתעפויותיו: כלים עדכניים לאבטחת מידע, תוכנות חשובות, היתרונות והחסרונות של עננים שונים, מערכות ניהול, תקלות נפוצות ופחות נפוצות ועוד. מפתח נוסף, משמעותי לא פחות, הוא זמינות מלאה כך שכל תקלה תטופל באופן מידי על-מנת שהעסק לא יושבת לפרק זמן ממושך. הצלע השלישית היא שקיפות – על-מנת שהלקוח יוכל לדעת בוודאות שקיבל את הפתרון הטוב ביותר עבורו. עם טופ מחשבים תוכלו לסמן V על כל 3 המרכיבים הנ"ל, ובנוסף ליהנות מהמחויבות המוחלטת של בעל החברה, אלי ווצ'רשנסקי, לכל לקוח ולקוח.

שירותי מחשוב מתקדמים יכולים לשנות את העסק שלכם…

תחום ה-it (ראשי תיבות של Information Technology, כלומר טכנולוגיות מידע) מתאפיין בשינויים מהירים מאוד ומשמעותיים מאוד. מדי שנה צצות טכנולוגיות חדשות ועל הבסיס שלהן מוצרים חדשים ומשוכללים יותר ויותר – ועל כן גם שירותי it לעסקים הופכים למבוקשים יותר, חיוניים יותר והכי חשוב, מועילים יותר. חברת טופ מחשבים מספקת שירותי it על בסיס ניסיון של קרוב ל-20 שנים ולמידה מתמדת, וכן בהתאמה מדויקת לצרכים של כל עסק.

* ניצול מיטבי של פתרונות מחשוב מתקדמים – בעלי ובעלות עסקים, כולל אלה שמתעדכנים באופן קבוע בחידושים טכנולוגיים, לא מכירים את כל פתרונות המחשוב הקיימים – ולכן גם לא יכולים לנצל את כל האופציות הרלוונטיות עבורם. בעזרת מומחה it ניתן להשתמש בפתרונות יעילים וכך לשדרג את ביצועי העסק.

* התמקדות בתחומי הליבה של העסק – כשנושא המחשוב מופקד בידיים מקצועיות, בעלי העסקים והמנהלים לא נדרשים להקדיש לכך יותר מדי זמן, ויכולים להתמקד בתחומי הליבה של העסק וכך לקדם אותו.

* אפס תקלות – בחירה מושכלת של תוכנות וחומרות, ותחזוקה מוקפדת שלהן, מצמצמת למינימום את הסיכוי לתקלות שמשבשות את שגרת העבודה בעסק.

* התאוששות מהירה – שירותי it כוללים במרבית המקרים גם גיבוי בענן, כך שאם נוצר צורך בשחזור מידע שאבד או נפגע, הוא יתרחש במהירות ואפשר יהיה לחזור לפעילות הרגילה ללא עיכובים מיותרים.

מיפוי מדויק של הצרכים ומציאת הפתרונות המיטביים

על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית משירותי ה-it, השלב הראשון הוא מיפוי מפורט ומדויק של הצרכים הספציפיים של העסק. לאחר מכן, ותוך התייחסות למסגרת התקציב הנתונה, ניתן למצוא מוצרים שיספקו את המענה המיטבי לכל צורך. דגש נוסף הוא סנכרון מושכל בין כל המערכות שישמשו את העסק, ועוד מרכיב של שירותי it לעסקים הוא פתרון תקלות. חברת טופ מחשבים מספקת את כל שירותי ה-it הנחוצים באחריות מלאה, בזמינות גבוהה ומתוך שאיפה להעניק לכל לקוח מקסימום שביעות רצון. מייסד החברה אלי ווצ'רנשסקי הוא איש מקצוע ותיק שכבר סייע לעסקים רבים לשדרג את הביצועים שלהם בזכות פתרונות מחשוב נכונים.

היכן ניתן למצוא איש מחשבים אמין? האם ישנה חברה מקצועית המספקת שרותי מחשוב גם לעסקים קטנים? מה היא העלות של שרות SOS למערכות המחשוב של העסק? כיצד ניתן ליצור קשר במהירות עם טכנאי מחשבים? ואילו תיקונים ניתן כיום לבצע מרחוק?

בעולם המודרני, הדיגיטלי, קצב ההתרחשות הולך וגובר מרגע אל רגע. בהתאם לכך, מרבית העסקים תלויים לחלוטין בציוד המחשוב שלהם – וכל תקלה יכולה לעלות בכאבי ראש, משאבים מבוזבזים ולעיתים אף כספים ולקוחות אבודים. מצד שני, טכנולוגיה מאפשרת לעסקים להגדיל את הפעילות שלהם ולספק מענה למגוון רחב של לקוחות.

כדי להמשיך וליהנות מיתרונות הטכנולוגיה עבור התקדמות העסק שלך יש לוודא שהציוד שלך הוא חדיש, איכותי וכמובן תקין. נוסף על כך, מומלץ להיעזר בטכנאי מחשבים מקצועיים, המציעים זמינות גבוהה ויוכלו לסייע לך לתקן כל תקלה במהירות ועם מינימום השלכות על תפקוד העסק.

שירותי מחשוב לעסקים בכל הגדלים

לעומת חברות וארגונים גדולים – אשר יכולים להרשות לעצמם מחלקות ייעודיות של אנשי מחשוב המוודאים שהגלגלים האלקטרוניים של העסק לא נעצרים פתאום – נאלצים עסקים קטנים ובינוניים רבים להתמודד עם הבעיות בכוחות עצמם, כאשר הן כבר גרמו לנזקים מצטברים.

לא עוד כך הם פני הדברים. הודות להתקדמות טכנולוגית ולאפשרות לתיקון בעיות רבות בצורה מקוונת, ממיקום מרוחק, יכולים עסקים קטנים ליהנות משרותי מחשוב מתקדמים, הכוללים את כל הסיוע המדויק שבו יש להם צורך בעלות המתאימה לתקציב העסק.

כך בוחרים שירותי מחשוב לעסקים

הסמכה מקצועית היא תנאי מחייב

העולם הטכנולוגי הוא מורכב – ובשנים האחרונות ישנה הרגשה שהוא יותר פרוץ ממה שהוא אמור להיות. עבודה עם טכנאי מחשבים אשר לא עבר הסמכה מתאימה יכולה להתגלות כבעייתית ביותר. החל בפתרונות לא נכונים עבור הצרכים שלך ועד לגרימת נזק ממשי לנתונים ולאבטחה שלך, עבודה עם גורמים לא מקצועיים אינה מציעה חיסכון בהווה, אלא מהווה סכנה לעתיד העסקי שלך.

המלצות – תעודת האיכות הטובה ביותר

מעבר להכשרה ולתעודות הסמכה, המלצות מלקוחות עבר יעזרו לך להבין האם טכנאי המחשבים באמת עומד בכל ההבטחות שלו והאם הערך שהוא מוסיף לבית העסק שלך שווה את העלויות שלו. טכנאי מחשבים אשר אינו מציע המלצות מלקוחות עבר צריך להדליק אצלך נורת אזהרה.

ניסיון רלוונטי לצורכי העסק שלך

שרותי מחשוב הם תחום עצום והצרכים משתנים על פי אופי וגודל העסק. מסיבה זו, מומלץ מאוד לעבוד עם טכנאי מחשבים אשר מחזיק בניסיון הרלוונטי לאופן שבו העסק שלך פועל, התוכנות הנמצאות בשימוש ואף הציוד הקיים בו. מעבר לכך, מומלץ לבחור בטכנאי אשר פועל עם עסקים לפחות בגודל של העסק שלך כדי לוודא שהוא יוכל לעמוד בעומס העבודה.

זמינות היא המפתח

שימוש בטכנולוגיה מאפשר לך להפעיל את העסק בכל זמן ובכל מקום. לעיתים קרובות יש לפתור תקלות ברגע שבו הן נוצרות וכאן הזמינות של טכנאי המחשבים איתו בחרת לעבוד היא קריטית. טכנאי מחשבים אשר מציע זמינות 24/7 הוא האפשרות העדיפה ביותר עבור כל העסקים.

אילו שירותי מחשוב מציע טכנאי מחשבים?

טכנאי מחשבים אשר עובד איתך בצורה רציפה יוכל לספק לך את המידע והפתרונות לכל צרכי הטכנולוגיה של העסק שלך.

תיקונים ותחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב

תחזוקה שוטפת של ציוד המחשוב, עדכון התוכנות ואף התאמת המערכת למשתמשים חדשים הם חלק בסיסי ומשמעותי ביותר בשירותי המחשוב של העסק. תחזוקה מסוג זה מצריכה בדיקות שגרתיות של כלל הציוד בעסק.

ווידוא של אבטחת מידע

אחת החולשות הגדולות ביותר של עסקים כיום היא אבטחת מידע. בעוד העבריינים מתפתחים הם מכוונים על בתי עסק קטנים עם פרצות אבטחה דיגיטליות גדולות. אחד מהתפקידים המשמעותיים ביותר כיום של טכנאי מחשבים הוא לעזור לך להבטיח את אבטחה המידע של העסק והלקוחות שלך.

ביצוע תיקונים מידיים

בעיות תקשורת ותקלות במחשבים בעסק יכולות להוביל להפרעה בקצב העבודה ולאובדן של שעות עבודה רבות. טכנאי מחשבים אשר מלווה את העסק שלך צריך להציע פתרונות לתקלות ברגע שהן מופיעות ואת האפשרות לבצע תיקונים מרחוק בכל שעה.

טופ מחשבים – מחלקת המחשבים של העסק שלך

טופ מחשבים מתמחה במתן ליווי ושרותי מחשוב לעסקים מכל סוג ובכל גודל. הודות לשנים רבות של ניסיון, אנחנו יכולים להציע לך את כל שירותי המחשוב בהם יש לך צורך, זמינות מלאה ואף ייעוץ מקצועי בנוגע לציוד ותוכנות הקיימים בעסק שלך. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר, לשמוע על הליווי שאנו יכולים להעניק לך, לקבל הנחה של 30% ברכישת בנק שעות וליהנות מהידיעה שהמחשוב בעסק שלך פועל בצורה חלקה ומיטבית.

שירותי מחשוב לעסקים מבעלי מקצוע צריך לכלול את כל סוגי שירותי הסיוע במחשב. אם המחשב שלכם מקולקל, עליכם להפקיד את העבודה הזו בידי אנשי מקצוע. חברת טופ מחשבים מספקת את כל סוגי הסיוע במחשבים בבית או במשרד מתיקון מחשבים ועד פיתוח אתרים. הם מספקים שירותי מחשוב משרדי לעסקים וגם ללקוחות פרטיים. אצל חברת טופ מחשבים אתם מקבלים שירות מחשוב איכותי כמו כן ניתן לקבל עוד מגוון שירותי מחשוב הכוללים הגדרות רשת, אינטרנט, WIFI, התקנת תוכנות, פיתוח אתרים ועוד הרבה יותר, והכל בהתאם לדרישות של הלקוח.

מה המשמעות של שירותי מחשוב לעסקים?

שירותי מחשוב לעסקים היא תהליך של מתן שירותי אבחון, פתרון בעיות, תחזוקה ותיקון למחשב או למכשיר דומה. זה מאפשר למשתמשי קצה לחפש ולקבל שירותי תחזוקה וניהול מחשבים מיוחדים, באופן מקומי מהבית, מהמשרד או מרחוק דרך האינטרנט. תמיכת מחשבים שונה מתמיכה טכנית, שהיא כינוי כללי לתמיכה ב-IT. תמיכת מחשבים ניתנת על ידי איש מקצוע המתמחה במחשבים. העזרה נעה בין פעולות כלליות של מחשב ובעיות הקשורות בתוכנה, חומרה או רשת. תמיכת מחשב מקומית פותרת בעיות על ידי ניהול פיזי של המחשב, בעוד שתמיכה מרחוק דורשת בדרך כלל כניסה למחשב של משתמש הקצה כדי לנתח את הבקשה או הבעיה.

מה העזרה והשירותים של מומחי IT

שירותי מחשוב לעסקים מספקים מגוון רחב של שירותים שמטרתם לשמור על תפקוד חלק של ציוד מחשבים של יחידים וישויות משפטיות, כמו:

  • עזרה במחשב
  • אבחון של מחשבים נייחים וניידים;
  • ביצוע עבודות תיקון;
  • התקנה או שחזור של תוכניות, מערכות הפעלה, תוכנות אנטי-וירוס;
  • שדרוג מחשב;
  • הסרת וירוסים;
  • הגדרת Wi-Fi, ציוד רשת, סורקים, מדפסות והתקנים אחרים;
  • תחזוקת שרתים, מערכות אבטחה, רשתות מקומיות;
  • ייעוץ למשתמשים.

בשל מגוון מצבי השירות, הלקוח יכול לבחור באופן עצמאי את הפורמט האופטימלי ביותר של שיתוף פעולה – מביקור יחיד של המומחה ועד לתמיכה מסביב לשעון. היכן שזה אפשרי מבחינה טכנית, ניתן לספק סיוע מרחוק. על ידי שכירת תמיכת IT של טופ מחשבים אתם יכולים לחסוך משמעותית בתקציב של העסק שלכם על ידי הפחתת העלות של אחזקת מערכת IT במשרה מלאה. לקבלת ייעוץ על ידי חברת טופ מחשבים הכנסו לאתר והשאירו פרטים ליצירת קשר.

כל ארגון שעומד לרשותו צי מחשבים ואין לו מומחה IT בצוות צריך להשתמש בשירותי מחשוב לעסקים. מכיוון שמדובר בציוד בתהליך של תפעול ארוך טווח אשר נוטה להעלות תקלות באופן בלתי צפוי, זה כרוך בהתרחשות של השבתה בזרימת העבודה של החברה. תקלה בלתי צפויה של יחידת מערכת מחשבים מסוימת בחברה, מוביל לעקוב עבודה ואי ביצוע פעולות כנדרש. כתוצאה מכך, ישנם הפסדים כספיים והפסדי מוניטין. על מנת להימנע מכל ההשלכות השליליות הללו, אתם פשוט חייבים לפנות אל טופ מחשבים שיספקו לכם תמיכת מחשוב נדרשת ושותפת. טופ מחשבים הינה חברת מחשוב המספקת מספר רק של שירותי תמיכת מחשוב, החל מעסקים קטנים ועד לארגונים גדולים בעלי מספר רק של מחשבים. טופ מחשבים לא מתפשרים על איכות, ודואגים לספק לכם שירותי מחשוב מקצועיים ביותר שניתן למצוא.

כיצד מחשוב לעסקים תומכים במחשבים?

לאחר שתיצרו קשר עם שירותי מחשוב לעסקים המומחה יגיע במהירות למשרדכם ועם ההגעה הוא יאבחן תחילה את כל ציוד המחשב הזמין. יבדוק כל מחשב, וציוד משרדי קיים עבור בעיות נסתרות. הוא יזהה מיד את הסיבה לביצועים הנמוכים של מכשירים בודדים, והמומחה יבין מה צריך לעשות כדי להגביר את הביצועים של הציוד. זה ישפיע גם על רשת המחשבים, הוא יבדוק את פעולתה. אם יתברר שהיא פועלת לאט, אולי המומחה יציע לכם להחליף את ציוד הרשת הישן לחדש, שכן זה יבטיח שהרשת המקומית תעבוד ללא תקלות.

מחשוב לעסקים מספק שירותים על בסיס ביקורים חד פעמיים או תמיכה שוטפת, בדרך כלל מרחוק. השירותים כוללים בדרך כלל:

  • ביקורי חובה בארגון במקרה הצורך.
  • ייעוץ מקוון בשעות העבודה.
  • פתרון מרחוק של בעיות קלות דרך האינטרנט במהלך היום.

גישה משולבת כזו תבטיח תפקוד יציב של הציוד ועבודת העובדים שלכם ללא הפרעות. זה גם יחסוך כסף על משכורת די גדולה של עובד IT במשרה מלאה. בעזרת שירותי תמיכה עבור עסקים תוכלו לממש רמה גבוהה של תמיכה, בשל הניסיון הרב של המומחים של טופ מחשבים. אם אתם זקוקים לתמיכה במחשב, התקשרו אל טופ מחשבים עוד היום, ותקבלו ייעוץ מקצועי ומחירים נוחים.

Scroll to Top