מה זה גיבוי בענן ולמה כל כך חשוב שיהיה לכם אחד כזה?

היום כבר ברור לכולנו שהעולם שלנו הוא ממוחשב. הרוב המוחלט של החברות, של העסקים ואפילו של השירותים הממשלתיים והמדיניים השלימו עם התקדמות הטכנולוגיה ועברו לעבוד באופן מלא באמצעות מחשבים. ברור לכולנו שהמחשבים הקלו על חיינו והפכו את העבודה שלנו לנוחה יותר, אך יחד עם זאת הם עוררו ויצרו בעיות חדשות, שכעת עלינו להתמודד גם איתן

לעבודה באופן ממוחשב יש כמובן יתרונות רבים, אך ישנם גם לא מעט סיכונים.

ראשית, קיימת החשיפה האפשרית לפרצות אבטחה ולחדירה למידע שנמצא על המחשבים של העסק שלכם. עסקים רבים מנהלים את כל המידע שלהם באופן ממוחשב וחשופים באופן קבוע למתקפות האקרים ולחדירה למידע שלהם. במקרים כאלה, כאשר מתבצעת פריצה למחשבים או לשרתים של העסק, קיים הסיכון שהמידע ייאבד או יימחק, דבר שעשוי לגרום לנזק רב ולהשלכות כלכליות חמורות.

שנית, הקבצים והמידע של החברה הם נכס יקר. בין אם מדובר בחוזים, ברשימת לקוחות, בפרטי קשר, במלאי מוצרים, במסמכים אלקטרוניים או בכל מסמך אחר מכל סוג, קיים החשש שהמידע יימחק, ייאבד או יינזק. אם המידע שמור למשל רק על מחשב אחד, אם המחשב ייהרס, יתקלקל, ייגנב או ייגרם לו כל נזק אחר, המידע הזה ייעלם ולא יהיה ניתן לשחזר אותו. גם במקרים כאלו קיים חשש שייגרם נזק חמור לעסק ולפגיעה כלכלית משמעותית. לעבודה באופן ממוחשב יש כמובן יתרונות רבים, אך ישנם גם לא מעט סיכונים.

איך אפשר להגן על הקבצים ועל המידע של העסק שלכם?

כדי להגן על הקבצים ועל המידע הרגיש של העסק שלכם, חשוב מאוד לגבות את המידע באופן קבוע. גיבוי הקבצים והמידע שלכם ימזער ויצמצם באופן משמעותי את הנזקים האפשריים ממתקפות האקרים או ממקרים שבהם נרם נזק למחשב שעליו היה שמור המידע שלכם או ממקרים שבהם נגרם נזק מכל סוג לקבצים שלכם. הדרך היעילה ביותר לגבות את הקבצים שלכם – גיבוי באמצעות שירותי ענן שמותאמים לעסק שלכם

ברור לכולנו שהיום לא ניתן לסמוך באופן מלא על מחשבים ועל התקנים טכנולוגיים. סופם של רוב המכשירים הטכנולוגיים בשלב מסוים להתקלקל, להינזק או פשוט להפסיק לעבוד ללא כל סיבה. כל אחד מאיתנו יכול להיזכר לפחות בפעם אחת בה הטלפון שלו, המחשב שלו, הכונן שלו או כל מכשיר טכנולוגי אחר שלו התקלקל או נגנב, רוב הזמן ברגעים הכי לא מתאימים והכי לא נוחים, וכמה תסכול וכאב הדבר גרם לו.

גיבוי הקבצים שלכם על ענן יבטיחו מזעור של הנזקים במקרים כאלו למקסימום האפשרי

גיבוי הקבצים שלכם על ענן יבטיחו מזעור של הנזקים במקרים כאלו למקסימום האפשרי, ופגיעה מינימלית ככל האפשר בעסק שלכם, וחשוב מאוד לגבות את המידע שלכם אצל מומחים שמבינים שגיבוי ויודעים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.
מה זה גיבוי באמצעות שירותי ענן?

הגיבוי שומר על הקבצים שלכם ומאפשר לכם להמשיך לעבוד בראש שקט

גיבוי באמצעות שירותי ענן מאפשרים לכם לשמור כל קובץ, מידע, תמונה או מסמך שלכם ושל העסק שלכם בעותק נוסף על מחשב מרוחק, שמתוחזק ונשמר בצורה המיטבית ובאופן קבוע. לרוב השמירה נעשית באופן אוטומטי ובשעות קבועות, כך שאתם אפילו לא צריכים לדאוג, כי הגיבוי נעשה באופן קבוע ובעצמו.

הגיבוי שומר על הקבצים שלכם ומאפשר לכם להמשיך לעבוד בראש שקט, ומבלי לחשוש מה יקרה אם משהו יקרה לאחד המחשבים או ההתקנים שלכם ומה יעלה בגורלם של הקבצים הכל כך חשובים שלכם. ניתן לגבות את כל סוגי הקבצים – וידיאו, תמונות, מסמכים, קבצי שמע, מידע אישי ועוד. במידה ותצטרכו לשחזר את המידע הזה או לגשת אליו מרחוק, תמיד תהיה לכם האפשרות לעשות זאת באופן פשוט ויעיל.

Scroll to Top