ChatGPT OpenAi

מאמר על ChatGPT שנכתב ע"י ChatGPT

הוא יותר חכם מכל אדם שרובינו מכירים

הנהלת גוגל 'הוציאה קוד אדום' על השפעת ChatGPT על עסקי מנועי החיפוש

מיקרוסופט השקיעה בהם 9 מיליארד דולר

מאמר על ChatGPT ע"י ChatGPT

במאמר זה תראו דוגמאות שביקשתי מ- CHATGPT לבצע בשבילי כולל צילומי מסך

עצום את העניים ותן למוח שלך לשוטט חופשי למקומות שמעולם לא הייתה בהם, דברים שמעולם לא ראיתה תן לדמיון שלך לעוף
מאת: CHATGPT

1

"כתוב מאמר מה זה ChatGPT"

השנאי הגנרטיבי המאומן מראש (GPT) הוא מודל עיבוד שפה פורץ דרך שפותח על ידי OpenAI. יש לו את היכולת ליצור טקסט דמוי אדם, מה שהופך אותו לכלי רב ערך למגוון משימות שפה כגון תרגום, סיכום ומענה על שאלות.

אחד ההיבטים המרשימים ביותר של GPT הוא גודלו העצום. עם מיליארדי פרמטרים, זהו אחד ממודלי השפה הגדולים ביותר הקיימים ויש לו את היכולת לעבד כמות עצומה של נתונים. זה מאפשר לו ליצור טקסט מציאותי וקוהרנטי מאוד, לעתים קרובות לא ניתן להבחין בין טקסט שנכתב על ידי אדם.

אבל GPT הוא יותר מסתם כלי ליצירת טקסט. ניתן גם לכוונן אותו למשימות שפה ספציפיות, כגון תרגום או סיכום. במקרים אלה, המודל מאומן על מערך נתונים גדול של דוגמאות בשפת היעד ולאחר מכן ניתן להשתמש בו כדי לבצע את המשימה עבור קלטים חדשים.

ל-GPT יש מגוון רחב של יישומים, החל מצ'אטבוטים ועוזרים וירטואליים ועד ליצירת תוכן ותרגום שפות. הוא כבר נמצא בשימוש במספר תעשיות ובטוח שתהיה לו השפעה גדולה על האופן שבו אנו מתקשרים עם שפה ומעבדים אותה בעתיד.

באופן כללי, GPT הוא התקדמות משמעותית בתחום עיבוד שפה טבעית ויש לו פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו אנו משתמשים ומבינים שפה. זוהי התפתחות מרגשת של הצוות ב- OpenAI וללא ספק תמשיך להכות גלים בתעשיית הטכנולוגיה עוד שנים רבות.

צילום מסך מGPT

2

"תן לי 5 רעיונות לפוסטים בנושא גיבוי בענן"

  1. "5 סיבות מדוע עליך לגבות את הנתונים שלך בענן"
  2. "שלושת שירותי גיבוי הענן המובילים לעסקים קטנים"
  3. "כיצד לבחור את פתרון גיבוי הענן הטוב ביותר לצרכים שלך"
  4. "היתרונות של שימוש בגיבוי ענן לאחסון נתונים ארגוניים"
  5. "מדריך למתחילים להגדרת גיבוי ענן למחשב האישי שלך"
 

"כתוב מאמר 5 סיבות מדוע עליך לגבות את הנתונים שלך בענן"

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם וההסתמכות שלנו עליה גדלה, חשוב יותר מתמיד לוודא שהנתונים שלנו מגובים כראוי. אמנם ישנן אפשרויות רבות לגיבוי נתונים, אך השימוש בענן הפך לבחירה פופולרית הן עבור אנשים פרטיים והן עבור עסקים. להלן חמש סיבות מדוע כדאי לך לשקול לגבות את הנתונים שלך בענן.

  1. אבטחה מוגברת: אחד היתרונות העיקריים של שימוש בענן לגיבוי נתונים הוא האבטחה המוגברת שהוא מספק. ספקי שירותי ענן משקיעים רבות באמצעי אבטחה כדי להגן על השרתים ומרכזי הנתונים שלהם, מה שאומר שהנתונים שלך לעתים קרובות בטוחים יותר בענן מאשר במכשירים הפיזיים שלך.
  2. גיבויים אוטומטיים: עם גיבוי בענן, הנתונים שלך מגובים באופן אוטומטי על בסיס קבוע, מה שמבטל את הצורך לזכור לגבות את הקבצים שלך באופן ידני. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אלה שעלולים לשכוח לגבות את הנתונים שלהם או שאין להם זמן לעשות זאת באופן קבוע.
  3. גישה מרחוק: יתרון נוסף של גיבוי בענן הוא היכולת לגשת לנתונים שלך מכל מקום באמצעות חיבור לאינטרנט. זה יכול להיות שימושי עבור אלה שעובדים מרחוק או שצריכים לגשת לנתונים שלהם ממכשירים שונים.
  4. שטח אחסון בלתי מוגבל: שירותי גיבוי רבים בענן מציעים שטח אחסון בלתי מוגבל, כך שאינך צריך לדאוג שייגמר לך המקום לנתונים שלך. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור עסקים שמייצרים כמות גדולה של נתונים או עבור אנשים עם אוספי מדיה נרחבים.
  5. חיסכון בעלויות: לבסוף, שימוש בענן לגיבוי נתונים יכול לחסוך לך כסף בטווח הארוך. במקום לרכוש ולתחזק התקני אחסון פיזיים, אתה יכול לשלם עבור שירות גיבוי בענן על בסיס חודשי או שנתי, מה שיכול להיות חסכוני יותר.

בסך הכל, יש הרבה סיבות טובות לגבות את הנתונים שלך בענן. החל מאבטחה מוגברת וגיבויים אוטומטיים וכלה בגישה מרחוק וחיסכון בעלויות, היתרונות של שימוש בענן לגיבוי נתונים ברורים. אז אם אתה עדיין לא מגבה את הנתונים שלך בענן, זה בהחלט משהו שכדאי לקחת בחשבון.

 
 
 

צילום מסך מGPT

3

"כתבו לי שיר לשנה החדשה 2023 מנקודת מבט אקולוגית"

 

"2023" פסוק 1: זו שנה חדשה, התחלה חדשה הגיע הזמן להתאחד, לתקן לבבות שבורים הטבע קורא, הגיע הזמן להקשיב לעשות שינוי, בואו נקבל החלטה

מקהלה: אנחנו יכולים להשתפר ב-2023 למען האדמה, זה לזה, בואו נעשה תיקונים להפחית את הפסולת שלנו, לצמצם את השימוש שלנו מבין המשאבים, הגיע הזמן לבחור

פסוק 2: העתיד מזהיר, אבל זה תלוי בנו לעשות שינוי, ולא לעשות מהומה אין לנו הרבה זמן, זה עכשיו או לעולם לא בואו נעבוד יחד, ונהפוך את זה לטוב יותר

מקהלה: אנחנו יכולים להשתפר ב-2023 למען האדמה, זה לזה, בואו נעשה תיקונים להפחית את הפסולת שלנו, לצמצם את השימוש שלנו מבין המשאבים, הגיע הזמן לבחור

גשר: אנחנו לא צריכים הרבה, רק קצת רצון כדי לחולל שינוי, הגיע הזמן להיות אמיתיים אנחנו יכולים להפוך את הדברים, אם ננסה בואו נעבוד יחד, ולעולם לא נגיד למות

מקהלה: אנחנו יכולים להשתפר ב-2023 למען האדמה, זה לזה, בואו נעשה תיקונים להפחית את הפסולת שלנו, לצמצם את השימוש שלנו מבין המשאבים, הגיע הזמן לבחור

 

צילום מסך מGPT

4

"כתבו לי מערך שיעור בנושא הלב לכיתה ו'"

בטוח! הנה מערך שיעור בנושא הלב לכיתה ו':

כותרת השיעור: "הבנת הלב"

מטרה: עד סוף שיעור זה, התלמידים יוכלו:

  • תאר את תפקוד הלב
  • זהה את החלקים השונים של הלב ואת תפקודם
  • הסבר את תהליך זרימת הדם
  • להבין את החשיבות של לב בריא

החומרים הדרושים:

  • דיאגרמה של הלב
  • עפרונות או טושים צבעוניים
  • דפי מידע עם מידע על הלב וזרימת הדם

פעילות חימום:

  • התחילו את השיעור בכך שתשאלו את התלמידים מה הם כבר יודעים על הלב. בקשו מהם לשתף כל עובדה או מידע שהם אולי למדו על הלב בעבר.

  • כתבו את תגובותיהם על הלוח.

הוראה ישירה:

  • הראה לכיתה דיאגרמה של הלב ועבור על החלקים השונים של הלב ותפקודם.

  • הסבירו את תהליך זרימת הדם וכיצד הלב מזרים דם לשאר הגוף.

  • דונו בחשיבות של לב בריא וכיצד לשמור על בריאות הלב, למשל באמצעות פעילות גופנית ותזונה בריאה.

תרגול מודרך:

  • בקשו מהתלמידים לעבוד בקבוצות קטנות כדי לתייג את החלקים השונים של הלב בדיאגרמה.

  • בקש מהם לשתף את הדיאגרמות המסומנות שלהם עם הכיתה ולדון בכל ההבדלים או השאלות שעשויים להיות להם.

פרקטיקה עצמאית:

  • תנו לתלמידים דף מידע עם מידע על הלב וזרימת הדם. בקש מהם לקרוא את המידע ולענות על השאלות הנלוות.

הסגר:

  • סקור את נקודות המפתח של השיעור עם הכיתה. בקשו מהתלמידים לשתף דבר אחד שלמדו על הלב שהכי מעניין או מפתיע בעיניהם.

  • הזכירו לתלמידים את החשיבות של שמירה על ליבם ועודדו אותם לשלב הרגלים בריאים בשגרת יומם.

הערכה:

  • השתמש בדיאגרמות המסומנות ובדפי המידע שהושלמו כהערכה מעצבת כדי לאמוד את הבנת התלמידים.

  • לצורך הערכה מסכמת, שקול לתת חידון או להקצות מטלת כתיבה קצרה שבה התלמידים מפגינים את הבנתם את הלב ואת תפקידיו.

צילום מסך מGPT

5

מהי סוכרת מסוג 2 וכיצד ניתן לרפא אותה?

מהי סוכרת מסוג 2 וכיצד ניתן לרפא אותה?
 
 

סוכרת מסוג 2 היא מחלה כרונית המשפיעה על האופן שבו הגוף מעבד גלוקוז, או סוכר בדם. הוא מאופיין ברמות גבוהות של גלוקוז בדם, והוא יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל גנטיקה, השמנת יתר, ותזונה לא בריאה.

אין תרופה ידועה לסוכרת מסוג 2, אך ניתן לטפל בה באמצעות שילוב של תרופות, שינויים באורח החיים ותזונה. טיפולים נפוצים כוללים טיפול באינסולין, תרופות דרך הפה ותרופות אחרות הניתנות להזרקה המסייעות לווסת את רמות הסוכר בדם.

שינויים באורח החיים, כגון ירידה במשקל, פעילות גופנית סדירה ואכילת תזונה בריאה, יכולים גם הם לסייע בניהול המצב. חשוב שאנשים עם סוכרת מסוג 2 יעבדו עם צוות רפואי, כולל רופא, אחות ודיאטנית, כדי לפתח תוכנית טיפול שעובדת עבורם.

צילום מסך מGPT

6

הציעו לי ארוחת בוקר בריאה

הנה כמה רעיונות לארוחת בוקר בריאה:
  1. שיבולת שועל ללילה: ערבבו יחד שיבולת שועל מגולגלת, יוגורט יווני, מחית בננה וכוס חלב שקדים. מוסיפים כמה אגוזים וזרעים קצוצים, ומניחים לו לשבת במקרר למשך הלילה. בבוקר, הוסיפו פירות טריים וטפטוף של דבש.
  2. טוסט אבוקדו: מורחים מחית אבוקדו על גבי טוסט מדגנים מלאים, ומפזרים מלח, פלפל וסחיטה של מיץ לימון. אפשר גם להוסיף כמה עגבניות שרי וביצה מטוגנת לתוספת חלבון.
  3. ביצים וירקות מקושקשים: מטגנים כמה ירקות, כמו גמבה, בצל ותרד, במחבת. מוסיפים פנימה ביצים טרופות ומבשלים עד שהן מתייצבות. מגישים עם טוסט מדגנים מלאים או תוספת של פירות.
  4. קערת שייקים: ערבבו פירות קפואים, יוגורט יווני וכוס חלב שקדים. יוצקים לקערה ומעליהם גרנולה, אגוזים ופירות טריים.
אני מקווה שהרעיונות האלה יתנו לך קצת השראה! תודיע לי אם יש לך שאלות נוספות.

צילום מסך מGPT

7

פתרון חלומות

חלמתי על ג'וקים
  

ג'וקים נתפסים לעתים קרובות כסמלים של טמאות או מזיקים בחלומות. הם עשויים לייצג היבט כלשהו של חייך או נפשך שאתה מרגיש שהוא מלוכלך או לא רצוי. לחלופין, הם יכולים לסמל היבט כלשהו של הסביבה שלך שגורם לך מתח או חרדה. אם יש לך תגובה חזקה במיוחד לג'וקים בחלום שלך, זה יכול להצביע על כך שאתה מרגיש המום או חסר אונים בתחום כלשהו בחייך. שוב, חשוב לזכור שמשמעות הסמלים בחלומות היא לרוב אישית ויכולה להתפרש בדרכים רבות ושונות. אם אתה מעוניין לחקור את משמעות החלום שלך עוד יותר, אתה יכול לשקול לנהל יומן חלומות ולציין סמלים או נושאים אחרים המופיעים בחלומות שלך. אתה יכול גם לנסות לדבר עם מטפל או מישהו שאתה סומך עליו לגבי החלום שלך.

 
חלמתי ליפול מגובה
  

חלומות נופלים נפוצים ויכולים להיות להם מספר משמעויות שונות. חלומות נופלים יכולים לפעמים להיות השתקפות של חוסר ביטחון, פחדים או חרדות שאתם חווים בחיי הערות שלכם. הם עשויים לייצג תחושה של אובדן שליטה או להיות מוצף על ידי נסיבות בחייך. לחלופין, חלומות נופלים יכולים להיות סמל להרפות או לוותר על שליטה בתחום כלשהו בחייך. אם יש לך תגובה חזקה במיוחד לנפילה בחלום שלך, זה יכול להצביע על כך שאתה מרגיש פגיע או מאוים בדרך כלשהי. כמו בכל החלומות, הפרשנות של חלומות נופלים יכולה להיות אישית מאוד ויכולה להשתנות בהתאם לחוויות החיים ולנסיבות שלך. אם אתה מעוניין לחקור את משמעות החלום שלך עוד יותר, זה עשוי להיות מועיל לנסות לנהל יומן חלומות ולציין סמלים או נושאים אחרים המופיעים בחלומות שלך. אתה יכול גם לשקול לדבר עם מטפל או מישהו שאתה סומך עליו על החלום שלך.

צילום מסך מGPT

8

"כתוב קוד VB הפותח תמונה מהדיסק"

Private Sub Button1_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Button1.Click
' Open a file dialog to select the image
Dim openFileDialog As New OpenFileDialog()
openFileDialog.Filter = "Image Files|*.jpg;*.png;*.bmp;*.gif"
openFileDialog.Title = "Select an Image File"
If openFileDialog.ShowDialog() = DialogResult.OK Then
' Load the image into the PictureBox control
PictureBox1.Image = Image.FromFile(openFileDialog.FileName)
End If
End Sub

4. והתוצאה , יצרתי קוד  רק ע"י ידי בקשה פשוטה מGTPCHAT OPENAI

צילום מסך מGPT

לקחתי את הקוד והעתקתי אותו ל-visual studio 

התוצאה לפניכם:

  1. העתקת הקוד

2 יצירת אלמנטים כפתור ,  ופקד תמונה 

3. הפעלת התוכנה:  לחיצה על לחצן עיון בדיסק ובחירת התמונה הרצויה

4. והתוצאה , יצרתי קוד  רק ע"י ידי בקשה פשוטה

איך מתחילים:

  1. נכנסים קישור: ChatGPT (openai.com)
  2.  נרשמים ע"י לחצה על כפתור Sign Up.
  3.  מתחברים ע"י לחצה על כפתור Log in.

המלצה!!! לשאול את השאלות באנגלית ואחר כך לתרגם את הדף, 

המלצה!!! לשאול שאלות באנגלית ואחר כך לתרגם את הדף

  1. למי שיש בעיה לנסח באנגלית אפשר להעזר בתרגום של גוגל :

    2. להדביק את התרגום של אנגלית ל ChatGPT:

3. לאחר קבלת התשובה לתרגם לעברית:

שירותי מחשוב מתקדמים וגיבוי בענן יכולים לשנות את העסק שלכם…

Scroll to Top