מחשוב ענן לעסק

המילה 'ענן' הפכה במאה ה-21 למושג חדש לחלוטין. אמנם אנחנו עדיין משתמשים בה כדי לתאר את תופעת הטבע היפה שבחלק מהמקרים גם מורידה עלינו גשם, אבל כיום האסוציאציה הראשונה היא כבר מעולם המחשוב. מחשוב ענן הוא קונספט חדשני שמאפשר לעסקים קטנים וגם לאנשים פרטיים (וכמובן גם לחברות ענק וארגונים גדולים) להתנהל ביעילות רבה בלי הוצאה כספית גבוהה על חומרות ותוכנות. התרומה של מחשוב ענן לעסקים היא עצומה, בתנאי כמובן שמנצלים באופן מיטבי את כל האופציות הקיימות. טופ מחשבים מסייעת לעסקים בכל התחומים ובכל היקף פעילות לעבור לענן בהתאמה מלאה עבורם וללא טרחה.

מה כולל מחשוב ענן לעסקים?

* גיבוי רציף – אחד המרכיבים החשובים של מחשוב ענן הוא האפשרות לגבות באופן מלא ורציף את כל ה-Data של העסק. בזכות השמירה בענן המשאב יקר הערך מוגן לחלוטין בפני ניסיונות גניבה או חבלה.

* תוכנת ERP – עוד אלמנט בולט במחשוב ענן לעסק קטן הוא גישה לתוכנות רלוונטיות ובראשן תוכנת ERP (כלומר מערכת לתכנון משאבי הארגון – Enterprise Resource Planning System). הענן מאפשר להשתמש במערכת זו ולייעל את התנהלות העסק מבלי לרכוש אותה, ובאופן דומה להשתמש בעוד תוכנות חיוניות (CRM, הנהלת חשבונות ועוד) – וכך לחסוך סכומי כסף משמעותיים.

* דואר בענן – תיבות דואר אלקטרוני בנפח עצום ומסונכרנות ביניהן, כולל גישה מלאה מכל מקום ומכל מחשב/סמארטפון, ובעלות חודשית צנועה.

מקסימום גמישות והתאמה מדויקת לצרכים הספציפיים

היתרון העיקרי של מחשוב ענן לעסקים הוא הגמישות. במאה ה-21 כל עסק חייב להתנהל בגמישות מרבית על-מנת שיוכל לשגשג במציאות שמשתנה בקצב מהיר. המעבר לענן מייתר את הצורך לרכוש תוכנות וחומרות יקרות שהצורך בהן עשוי להיות נקודתי כך שאין טעם בבעלות מלאה עליהן. המפתח למיצוי היתרון הנ"ל הוא התאמה מדויקת של שירותי המחשוב בענן לצרכים הספציפיים של העסק – וזוהי המומחיות של טופ מחשבים. החברה הוקמה בשנת 2005, ומאז העניקה שירותי מחשוב מגוונים לשלל עסקים. בפרט סייעה החברה לעסקים לצלוח את המעבר לענן בזמן קצר ובדרך הנכונה ביותר עבורם, ועוד כדאי לדעת שהשירות ניתן בזמינות גבוהה ותוך הקפדה על שקיפות מוחלטת.

שירותי מחשוב מתקדמים יכולים לשנות את העסק שלכם…

Scroll to Top