אם אינך מצליח להתחבר לנתב שלך ב- Windows 10 ואין לך גישה לאינטרנט, הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות לפתור את הבעיה:
- בדוק את הנתב: ודא/י שהנתב מופעל ושכבלי ה-Ethernet מחוברים כהלכה. אם יש לך נתב אלחוטי, ודא שהוא משדר אות ושהמכשיר שלך נמצא בטווח.
- הפעל מחדש את הנתב ואת המחשב: לפעמים הפעלה מחדש פשוטה יכולה לפתור את הבעיה. נסה לכבות את הנתב, להמתין מספר שניות ולאחר מכן להפעיל אותו שוב. הפעל מחדש גם את המחשב.
- בדוק את הגדרות הרשת: עבור אל הגדרות הרשת וודא שאתה מחובר לרשת הנכונה. אם אתה משתמש בחיבור אלחוטי, ודא שהסיסמה נכונה.
- בדוק אם קיימים עדכונים: ודא ש- Windows 10 וקושחת הנתב שלך מעודכנים. תוכנה מיושנת עלולה לפעמים לגרום לבעיות חיבור.
- השבת תוכנת אבטחה: השבת באופן זמני כל תוכנת אנטי-וירוס או חומת אש ונסה להתחבר שוב. אם אתה מצליח להתחבר, ייתכן שיהיה עליך להגדיר את תוכנת האבטחה כדי לאפשר את החיבור.
- איפוס הרשת: לעתים איפוס הרשת יכול לפתור בעיות חיבור. לשם כך, עבור אל הגדרות > מצב > רשת ואינטרנט ולחץ על "איפוס רשת".
- צור קשר עם ספק שירותי האינטרנט שלך: אם אף אחד מהשלבים לעיל אינו פועל, ייתכן שיהיה עליך לפנות לספק שירותי האינטרנט שלך כדי לבדוק אם יש בעיות בחיבור שלך.
אם עדיין אינך מצליח להתחבר לנתב לאחר שניסית שלבים אלה, ייתכן שיהיה עליך להיעזר בטכנאי מקצועי.