תיקון המחשב באמצעות שליטה מרחוק

גלו את הסוד איך תוכלו לחסוך עד 50% בתיקון המחשב שלכם

תיקון המחשב שלכם מרחוק – כל היתרונות והאפשרויות

למי לא קרה פעם או פעמיים במהלך חייו שהמחשב שלו פשוט הפסיק לעבוד? משהו נתקע, משהו לא הסתדר, המחשב לא הגיב או פשוט נכבה או שפתאום לקח לו הרבה זמן לעלות? לצערנו, זה קורה לרבים מאיתנו ולעיתים לא רחוקות בכלל. רובנו עובדים עם המחשב שלנו ותלויים בו לביצוע משימות יומיומיות רבות ומגוונות. לא משנה באיזה גיל אנחנו, כנראה שיש לנו לפחות מחשב אחד בבית שבו אנו משתמשים באופן קבוע.

בעבר, אם המחשב שלנו היה מפסיק לעבוד היינו נאלצים להיתקע בלי מחשב לאורך כמה ימים במקרה הטוב, ולהמתין לטכנאי, למומחה או למישהו אחר שמבין במחשבים שיבוא לעזור לנו לתקן את המחשב. היום, בעולם המהיר שבו אנו חיים, לרובנו אין את האפשרות לחכות עד שהטכנאי יוכל להתפנות ולהגיע לעזור לנו, ואנו זקוקים לפתרון מיידי ומהיר.

למי מתאימה השיטה של תיקון המחשב מרחוק?

השיטה מתאימה לכולם. היא מתאימה לאנשים פרטיים שלא רוצים לצאת מהבית או נמצאים בבידוד, היא מתאימה לאנשים מבוגרים שלא רוצים לארח אנשים זרים בבית שלהם מסיבות של ביטחון אישי, היא מתאימה לעסקים בכל גודל שמעוניינים לתת פתרון מהיר לעובדים שלהם ולא לבזבז זמן עבודה בהמתנה לטכנאי או שלא מעוניינים להעסיק טכנאי מחשבים במשרה מלאה בחברה כדי שייתן מענה לבעיות מחשוב וטכנולוגיה ועוד.

השיטה מתאימה לכולם, עובדת על כל המחשבים מכל סוג ומאפשרת פתרון מהיר, יעיל ואמין של רוב בעיות המחשוב.

התחברות מרחוק עולה פחות מלהזמין טכנאי!

כשאתם מזמינים טכנאי מחשבים, אתם צריכים לחכות שהוא יגיע עד אליכם הביתה ומשלמים על הביקור שלו. המחיר לרוב יכלול בתוכו גם את הנסיעות, את הדלק ואת הזמן שהוא השקיע בלהגיע עד אליכם. כשאתם משתמשים בשירות של התחברות מרחוק, אין צורך להגיע עד אליכם באופן פיזי, אלא אפשר להגיע אל המחשב שלכם במהירות גם בלי לגעת בו. היתרון הגדול במקרה הזה הוא שאין צורך לבזבז זמן או כסף בנסיעות וגם עלות התיקון היא נמוכה יותר באופן משמעותי!

תיקון  המחשב באמצעות שליטה מרחוק

היום כבר לא צריך לחכות יותר. התקדמות הטכנולוגיה וההבנה כי יש לתת פתרון מהיר לבעיות מחשוב יצרה לנו את האפשרות לגשת לכל מחשב באמצעות גישה מרחוק, באופן בטוח ואמין, לאבחן את הבעיה ולתקן את המחשב במהירות וביעילות. ברגע שנוצרת בעיה במחשב שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להרים לנו טלפון או לפנות אלינו באמצעות אחד מאמצעי התקשורת שלנו, ואחד ממומחי המחשבים שלנו יתחבר אל המחשב שלכם מרחוק ויפתור לכם את הבעיה. כל זה מבלי שתצטרכו אפילו לקום מהכיסא ומבלי שתצטרכו אפילו לחכות לאיש מקצוע שיגיע אליכם הביתה.

 

איך אפשר להוזיל עוד יותר את עלות השירות?

 

אנו מציעים לכם לרכוש *בנק שעות ב- 50% הנחה השירות מאפשר לכם לרכוש בנק של 3 שעות עבור שירותי מחשוב ולהשתמש בהם מתי שרק תרצו. במקרה של תקלה, אנו נתחבר אל המחשב שלכם וננסה לפתור את הבעיה בפרק הזמן הקצר ביותר.

צרו איתנו קשר עוד היום והבטיחו לכם, לבני המשפחה שלכם ולעסק שלכם פתרון מהיר, אמין ואיכותי, ללא הצורך להמתין לטכנאי!

* בנק שעות היכרות ב- 50% הנחה ללקוחות חדשים בלבד מוגבל ל-3 שעות , לאחר מכן ניתן לרכוש בנק שעות של 5 שעות ומעלה ב- 25% הנחה ותוכלו להשתמש בהם מתי ואיפה שרק תרצו השרות לא מוגבל למקום ולא למחשב ולא לאדם מסוים , ישנם דברים שלא נוכל לעזור לכם בהם מה שלא נוכל לעזור לא תחויבו אבל תקבלו עצה טובה.

בנק שעות ב - 50% הנחה
ללקוחות חדשים לזמן מוגבל!

ימים
שעות
דקות
שניות

* לקוחות קיימים מקבלים הנחה קבוע של 25% על בנק של 5 שעות.

Scroll to Top